2011. július 18., hétfő

Vaníliás kajszilekvár



Már tavaly is nagyon terveztem, hogy ha beköszönt a sárgabarack-szezon, akkor befőzök belőle jópár üveggel. Mivel a lánykám még nagyon pici volt, én meg sokszor nagyon fáradt, ezért úgy gondoltam, hogy ezt a projektet jövőre halasztom.
Ez pedig el is jött (az más kérdés, hogy milyen turbósebességgel)..úgyhogy szavamon fogtam magam és fakanalat ragadtam.

Egy csipet fantasztikus vaníliás eperlekvárja után nem is volt kérdés, hova megyek egy kis segítségért :)
Hamar rá is leltem az ő sárgabaracklekvár receptjére, amit úgy ahogy ott le vagyon írva, meg is valósítottam.
Mit mondjak? Brutál jó lett :)
Ezúton is köszönöm a receptet.




2 megjegyzés:

  1. De jópofán díszítetted az üvegcsét! Biztos zamatos a barack a vaníliával! Szép színe van! Én már idénre befejeztem a lekvár főzést. Talán még szilvát...

    VálaszTörlés
  2. Kicsit megkésve jutottam ide hozzád... Nagyon örülök, hogy elkészítetted, annak pedig még jobban, hogy ízlik is! Remekül néz ki! :) Nálunk már 2 nagy üveg elfogyott és hol van még a tél? :O

    VálaszTörlés