2014. május 31., szombat

Ananászos guacamole



Na, ezért szeretek a Pinterest-en nézelődni, mert ilyen ínyencségekbe botlok bele. Annyira jól nézett ki (az enyém már kevésbé), és annyira furán hangzott ez így együtt, hogy ananász-avokádó, hogy muszáj volt megcsinálni. Az eredeti recept szerint kellett volna bele fokhagyma, viszont nem kellett volna bele paradicsom és koriander (később megkóstolva rá is jöttem, hogy nem szeretem a koriandert, úgyhogy legközelebb kihagyom még az életemből is), de mivel készítés közben nem voltam számítógépközelben, így csak nagyjából emlékezve alkalmaztam a receptet.
Nekem nagyon bejött, külön izgalmas meglepetés az ananász benne.



Hozzávalók:
  • 1 avokádó
  • fél lime leve
  • 1 közepes paradicsom
  • fél csésze felkockázott ananász
  • pár csepp olívaolaj
  • koriander (opcionális)
  • fél chili (opcionális)
Elkészítés:
  1. Az ananászt nagyon apróra felkockázzuk, az avokádót villával pépesítjük, a paradicsomot apró kockákra vágjuk és az egészet egy tálba öntjük. 
  2. Sóval, lime levével, felaprított chilivel, korianderrel ízesítjük és pár löttyintésnyi olajjal alaposan összekeverjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése