2011. május 11., szerda

Fűszeres-húsos palacsinta


Palacsinta, a megunhatatlan kedvenc...no, meg jó kis Jolly Joker is.
Néha (na jó, viszonylag sokszor), ha előfordul, hogy kifogytam az ebédötletekből, mindig előhúzom a palacsinta-kártyát...ezzel sosem fürdök be, mert ezerféleképp lehet variálni.

A tegnapi ötletelésemnek ez lett az eredménye:


Hozzávalók:
  • kb 10 db készre sütött nem édesített palacsinta
  • kb 250 gr darált hús
  • 1 teáskanál majoranna
  • fél fej vöröshagyma
  • 1-2 gerezd fokhagyma
  • mustár (jó sok)
  • gyros fűszer
  • tej/tejszín/tejföl

Elkészítés:

Kevés olajon megpirítjuk az apróra vágott hagymát a darált hússal. Hozzáreszeljük a fokhagymát, megszórjuk a majorannával, és készre sütjük. Belenyomunk jó sok mustárt, meghintjük a gyros fűszerrel és felöntjük a tejneművel. Rottyanásig főzzük.
A kész palacsintánkba 1-2 evőkanál tölteléket pakolunk, megszórjuk reszelt sajttal, majd feltekerjük, vagy hajtogatjuk.

5 megjegyzés:

  1. Biztos fincsi volt! Én biztos meglocsolnám magamnak egy kis tejföllel...Hm, máris éhes vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Hmmm,igen, a tejföl nem rossz ötlet :)
    Mi fincsi salival szoktuk enni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! Jöhet a palacsinta nekem minden formában!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem az ilyen húsos palacsintákat,ha van még én is kérnék!:-)

    VálaszTörlés
  5. Angi: Én is így vagyok vele :)

    Ditta: Ó, kései a válasz...de legközelebb félrerakok neked is ;)

    VálaszTörlés