2012. május 2., szerda

Mentaszirup


Az idei április igencsak rászolgált a szeszélyes jelzőre. Emlékszem, a hónap elején, amikor Otthon voltam, esett a hó, most meg az utóbbi napokban több évtizedes melegrekordok dőltek meg.

Ebben a hirtelen jött kánikulában sorra születtek a blogokon a fagyis és egyéb hűsítő posztok...jövök én is egy kellemes frissítő alapanyaggal.

Recept a képre kattintva megtekinthető:


Forrás: http://www.nosalty.hu/recept/mentaszirup


Nem hiányozhat a kis kontár ujjacska sem :)

6 megjegyzés:

  1. Jajj de jó lenne tényleg most egy ilyen finomsággal egy friss üditő ide az irodába:)

    VálaszTörlés
  2. De jó:) A hétvégén szedtem vadmentát, de már meg is szárítottam:) De gondolom még fogok kapni:)

    VálaszTörlés
  3. hmmm :) nálam nő a menta az erkélyen :) szirup is biztos készül majd belőle. de most előbb elugrom egy gombóc fagyiért :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom a mentát, teának, limonádénak, a szörp is finom lehet! Én nemsokára bodzalimonádét és bodzaszörpöt fogok készíteni. Alig várom a virágokat :)

    VálaszTörlés