2011. december 14., szerda

Szülinapi torta "csupa csoki" módra


El se hiszem, hogy már 2 év eltelt azóta...pedig itt van az élő bizonyítéka annak, hogy bizony, az idő rohamléptekben halad.
Tegnap egész nap nosztalgiáztam, utolsó órák-percek 2in1-ben, este 18:05kor pedig a nagy pillanat, amikor anno úgy éreztem, hogy megszűnt a világ létezni, csak ő volt meg én, meg az örömittas apuka :) Csodálatos pillanat volt, és jó újra, meg újra átélni így, szülinapkor.

Kicsi ünnepeltemnek ezt az igen egyszerű, ámde annál finomabb tortát készítettem.
Az eredeti recept innen van. Nagyon ütős, nagyon csokis, egy szelet elég ahhoz, hogy pukkadásig tele legyél és minimum egy enyhe csokimérgezést kapj...de azért ajánlom mindenkinek ;)

Amina cica- és katicamániás, ezért nem hiányozhatott a díszítés sem róla.

8 megjegyzés:

  1. Csatlakozom, gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse sokáig-sokáig Picurkádat:-)
    A torta meg egyszerűségében gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. jó dolga van annak a két évesnek ott felétek! Hogy én miért nem kaptam soha ilyen tortát szülinapomra? Szóval még sok szépet a Manódnak, meg nektek is!))

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot a picilánynak!
    Tüneményes lett a torta! :)

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse a kislányodat!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak vagytok! Köszi mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  7. Isten éltesse a gyermeked! Nagyon cuki torta!!!

    VálaszTörlés