2012. január 21., szombat

Dulce de leche-mogyorókrém bonbon


Most már az egész família tudja és "szenvedi" a bonbonmániámat, így az idei karácsony nem is múlhatott el anélkül, hogy egy újabb "kínzóeszközt" ne adjanak nekem :)
Férjem szüleitől kaptam ezt a csinos kis polikarbonát formát, ami úgy vélem adja magát, hogy mivel töltődjön meg :)
Szerény véleményem és ízlésem szerint eddig ez volt a legütősebb praliném.



Hozzávalók (kb 12 db-hoz):
  • 125 gr belga tejcsoki
  • 1.25 gr porított kakaóvaj

A töltelékhez:

  • 2 ek dulce de leche krém
  • 2 ek mogyorókrém
  • 12 szem pirított mogyoró


Elkészítés:

  1. Elkészítem a csokiburkot ez alapján.
  2. A töltelékhez én most bolti krémeket használtam, de le lehet házilag is gyártan őket. A mogyorókrémet pl így, a dulce de leche krémet pedig így. A két krémet egyszerűen összemelegítem.
  3. Ha megszilárdult a csokiburok, megtöltöm a krémmel, majd mindegyik közepébe egy szem mogyorót nyomok.
  4. Lezárom a bonbonokat (még mindig a fenti link alapján), majd ha elkészültek, kipottyintom a formából.

9 megjegyzés:

  1. Nahát! Ezeket akár árulhatnád is! Pláne ezek a kis formák dögösek, na meg bennük a krém és az egész mogyi. Igazi mókuscsapda!)))

    VálaszTörlés
  2. Szegény családod, mit kell elviselniük:-))) Így én is szenvednék, még ezt a nagyon mogyorós bonbont is bevállalnám!

    VálaszTörlés
  3. Ez pont nekem való! Léci küldj át egy dobozzal ide a szomszédba :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép forma, és a bonbon is szuper!!

    VálaszTörlés
  5. Gerdi! Ugye-ugye, sanyarú sors :) Küldenék neked is, ha közelebb laknál ;)

    Bors! Oké :)

    Praliné Zsuzsi! Köszi szépen :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta, tényleg fincsi lehet!

    VálaszTörlés
  7. Húúha ezek nagyon veszélyesek!

    VálaszTörlés