2011. november 17., csütörtök

Variációk briósra - csokis és karamellás


Nem vagyok valami nagy briós rajongó. Valahogy olyan kis semmilyen nekem. Kakaós csiga kakaó (vagyis a lényeg) nélkül. Ha pékségben jártam hideg közönnyel mentem el mindig mellette. Nem úgy Bors&Pepper briósa mellett :) Nem tudom, hogy a marketing, vagy a kép fogott-e meg jobban, de akkor, abban a pillanatban mindennél jobban vágytam arra a briósra. Ez az érzés napokkal később sem csitult, így kénytelen voltam engedni és átadni magam a kísértésnek :)...de azért vittem bele egy kis csavart: csokival, illetve karamellával töltöttem meg őket. Sajnos nem lettek olyan szépek, mint Borsé, de az íze :) Köszi-köszi itt is Judit :)

Receptet nem pötyögök (a fenti linken megtaláljátok), csak fázisfotókat mutatok:

Formáztam, 6 felé osztottam, sodortam, töltöttem...


'Felcsigáztam', kelesztettem, megsütöttem...


...és mind megettem :)

3 megjegyzés:

  1. Na, megint mehetek élesztöt venni... Meg karamellt :D Köszi a bevezetöt, nagyon jól esett!!

    VálaszTörlés
  2. Na, neee, karamellával? Még a végén nekem is meg kell sütnöm! :-)

    VálaszTörlés