2012. március 18., vasárnap

Blogkóstoló 2. forduló

Tegnap lejárt a jelentkezési határidő, úgyhogy megtörtént a sorsolás. 28-an jelentkeztetek erre a fordulóra, zömmel olyanok, akik már az első szériában is játszottatok (kíváncsi vagyok, vajon valakinek ugyanaz a blog jutott-e, mint korábban?). Vannak azonban új jelentkezők is, remélem tetszeni fog nekik is ez a móka :)

Most már azt hiszem kijelenthetjük, hogy MEGVAN a játék neve is! Trollanyunak köszönhetően a BLOGKÓSTOLÓ néven fog futni ezután ez a -remélem- sokáig gyűrűző továbbadogatós sütős-főzős "rendezvény".

A sorsolás hasonlóan történt, mint az előző alkalommal. A beérkezett kommentek sorrendje alapján számoztam a blogokat, és a random.org-ra bíztam a keverést. Íme, az eredmény:


A szabály természetesen most is ugyanaz. Az alattatok lévő blogból kellene valamit elkészítenetek április 18.-ig, annak a fényképét, linkjét elküldeni nekem az afraasutode@gmail.com címre.
A napokban próbálok mindenkihez benézni és megírni, hogy kinek melyik blog jutott, mert annak idején 4Gyerek is nagyon szorgalmasan megcsinálta.

Induljon a blogkóstolás :)

27 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az értesítést. Már a nekem osztályrészül jutott nyammmm blogot kinyitottam, az aprónép épp készül ki az udvarra, ha bezártam utánuk az ajtót, akkor megyek alaposan szétnézni.

    VálaszTörlés
  2. huhh, most figyelem, micsoda fiatal blogot juttatott nekem a random.org.
    de panaszra nincs okom, máris találtam egy kipróbálandót. avagy ki tudja, határidő vége előtt majd felülírja egy újabb finomság?

    VálaszTörlés
  3. :)De jó én is megyek szétnézni:)Szuper játék lesz ez is:)Kedves 4Gyerek nagyon izgulok mit választasz:)

    VálaszTörlés
  4. Szétnéztem én is Isa-Bella blogján. Még van idő elkészíteni, de azért tájékozódtam!

    VálaszTörlés
  5. De jó, megyek és körülnézek.:)

    VálaszTörlés
  6. Én is megkezdtem a körbejárást...:)

    VálaszTörlés
  7. Szétnéztem Chef Vikinél, van már néhány kedvenc:)

    VálaszTörlés
  8. De jó játék! A következő fordulóra én is beneveznék, ha lehet. Erről már sajnos lecsúsztam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vikvi! Mivel csak 1 napot késtél, felajánlom, h ha szeretnél, csatlakozz. Ez esetben egy általad választott blogról süthetsz-főzhetsz. Na van kedved? :)

      Törlés
    2. Ilyet kérdezni, naná hogy van kedvem !!!!! :)))) Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  9. De kíváncsi voltam, újra egy eddig ismeretlen blog jutott nekem. De ez a jó benne. Lehet nézelődni:-)

    VálaszTörlés
  10. MINDENKINEK ÍRTAM! MINDENKI MEG IS KAPTA, UGYE?

    VálaszTörlés
  11. Micsoda megtiszteltetés hogy rögtön a házigazda blogját kóstolgathatom:) Már átböngésztem és csak egy problémám van... hogyan fogok én ebből egyetlen egyet kiválasztani??:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Emi :))) én is hasonlóan érzek a nekem sorsolt bloggal kapcsolatosan..

      Törlés
  12. Igen, én legalábbis megkaptam, már el is kezdtem nézelődni, írom a listát, aztán meg nehéz szívvel szelektálok egyelőre. Még jó, hogy bármit is megfőzhetek róla.
    Köszönöm a lehetőséget így, és igen össze kell kapnom magam, Trollanyuhoz fel kell nőni :D

    VálaszTörlés
  13. No de lányok! Hol itt a probléma? Akinek ideje van, természetesen több receptet is kipróbálhat. A "szabályzat" (legalábbis eddig) nem köt ki olyant, hogy egyetlen recepttel lehet a megkóstolt blogról előállni.

    VálaszTörlés
  14. A csudába! Megint lekéstem a jelentkezési határidőt!
    No, majd legközelebb!

    VálaszTörlés
  15. Jesszus én is lekéstem, mikor lett meghirdetve? :'((((
    Lesz legközelebb??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy lesz...már ha elvállalja az újabb házigazda-jelölt :)

      Törlés
  16. na ezt miért csak most látom?

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én elkészítettem a finomságomat, csak lenne két kérdésem. Föltehetem a blogomra? Az eredeti linket kell elküldeni e-mailben? Tudod, még új vagyok :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nyugodtan posztold a receptet, nekem pedig a saját linked küldd el (úgyis ott hivatkozol az eredetire)
      Izgatottan várom :)

      Törlés
  18. Hoztam az elkészített ételem :)

    http://pannafoz.blogspot.com/2012/04/gyros-avagy-ezt-keszitettem-blogkostolo.html

    VálaszTörlés
  19. Szia! Elkészült, fenn is van egy ideje, csak nem volt időm ideérni vele, de most pótlom:
    http://mivanlina.blogspot.com/2012/04/blogkostolo-ii.html

    VálaszTörlés
  20. Elkészültem az Új év, új élet, új remények... blogból kiválasztott kalácsommal:
    http://www.konyhalal.blogspot.com/2012/04/kalacs.html

    VálaszTörlés