2011. július 18., hétfő

Díj & játék

Elmaradást pótolok...


Pár hete több kedves blogtársam is meglepett ezzel-azzal. Nagyon örültem a kis ajándékoknak, meg is mutatom :)


Flórától és Bors & Peppertől kaptam ezt az aranyos kis szánsájn díjat :) Nagyon szépen köszönöm nekik!




Szintén Bors & Pepper, valamint Flower invitáltak meg az alábbi kis gasztrokalandozós játékra. Itt is köszönöm, hogy gondoltak rám is.


A játék lényege: gyerekkorunk kedvenc és nem annyira kedvenc ételeit kell felsorolni.

Ha azt mondom, hogy kb egy sorban kifér a 'szeretem', és 5 oldalra se a 'nemszeretem' ételek listája, akkor gondolom nem nehéz kitalálni, hogy egy 1-10-es skálán vajon milyen szinten szenvedhetett velem anyukám. Iszonyat rossz evő voltam (és manapság se vagyok az a mindenevő típus)...ahhoz képest elég vicces, hogy pont én vezetek egy gasztroblogot :)

Kedvencek: rántott sajt/hús, császármorzsa, füstölt sonka, tükörtojás...és szerintem ennyi. Elég gyalázatos, mi?

A nem kedvenceket nem sorolnám fel, mert szeretnék még ma ágyba kerülni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése