2012. május 2., szerda

A sütik célba értek :)


Már rég adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, de mivel nem hajtott a tatár, halogattam.
Mint tudjátok, az idei tavaszi Segítsütis liciten én is részt vehettem, mint sütikészítő gasztroblogger.
Nagyon nagy öröm volt már az is, hogy a blogom úgymond értelmet nyert, és végre a hobbimon keresztül adhattam valamit, ami másoknak nagy-nagy segítség lehet.
Az pedig, hogy milyen mesés összegért keltek el az illatos narancsos Sacher-kockáim...álmomban se gondoltam volna.

Nem győzöm elégszer megköszönni Macskafőznek, a sütik nyertesének a nagylelkű felajánlást, valamint Zsanettrp-nek, a vigaszágasomnak, aki szintén nagyon odatette magát :)
Azóta már megtörtént az átadás, mind a kettejükhöz célba értek az édességek. Ahogy ilyenkor illik, természetesen a nyertesem kapott egy kis plusz ajándékot is...naná, hogy bonbont :)

Kedves Macskafőz és Zsanettrp! Még egyszer nagyon köszönöm nektek, örülök, hogy ti lettetek a nyerteseim, nagy-nagy öröm volt nektek sütni :)
És köszönöm a lehetőséget a Segítsüti csapatának, elsősorban Nemisbékának, hogy én is részese lehettem ennek a nemes kezdeményezésnek. Remélem még általatok, a gasztrobloggerek és a licitálók által sok-sok éven át segíthet a süti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése